شرکت مهرآذین بهراد

Wiki Article

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

هرچه تعداد کامپیوترها در یک محل و یا نوع آن ها بزرگتر و مهم تر باشد، آسیب رسیدن به آن ها خطرات و هزینه های بیشتری را برای مجموعه ها به دنبال خواهد داشت.

درک اهمیت و کاربرد یو پی اس در گرو درک اهمیت استفاده از برق است. به همان میزان که حضور و استفاده از برق در حیطه‌های مختلف، منجر به پیشرفت و تسهیل انجام امور می‌شود، نبود آن می‌تواند به یک بحران جدی تبدیل شود. امروزه سپری کردن اوقات فراغت نیز بدون دسترسی به برق ممکن نیست. این در حالی است که برای انجام امور مختلفی نیز دسترسی به برق الزامی است. به شکلی که نه‌تنها در نبود برق امکان پیشرفت امور وجود ندارد، بلکه در صورت قطعی برق، به برخی از پروژه‌های کاری خاص، صدمات مالی جدی وارد می‌شود.

نمودار خروجی برق یو پی اس کاملا سینوسی است و این نشان می دهد که یو پی اس بهترین انتخاب برای تامین برق خروجی تمیز (بدون نوسان) و محافظت شده است.

یو پی اس های لاین اینتراکتیو، جریان برق مورد نیاز را در طول حوادثی مانند قطع برق یا خاموشی، کاهش یا افزایش ولتاژ و اضافه ولتاژ، تامین می کنند.

یو پی اس ها علاوه بر تامین بدون وقفه برق، از نوسانات و تغییرات ناگهانی ولتاژ و فرکانس ها نیز جلوگیری می کنند.

نکته قابل توجهی که در طراحی هر خرید یو پی اس یک از انواع یو پی اس ها مورد توجه سازندگان آنها قرار گرفته است، بهینه سازی بهره وری انرژی است که در نحوه کار یو پی اس ها نقش اساسی و مهمی دارد.

علاوه بر این مورد یکی از معایب یو پی اس آفلاین، زمان تأخیر در تغییر منبع تغذیه است.

پاسخ نظر سلام، برای مصرف خانگی چه دستگاه و چه سایز یو پی اس بهتر و مفید تر است؟

این یعنی حتی در صورت وقوع نوسانات و اختلالات در خط برق، تجهیزات به صورت بی ‌وقفه و بدون توقف به کار خود ادامه می ‌دهند.

یو پی اس ها در مقایسه با این دستگاه ها کارکرد متفاوت تری دارند و در واقع با تامین انرژی ذخیره شده در باتری ها، شرایط حفاظتی تقریبا آنی در مقابل قطعی برق ورودی به سیستم ها اعمال می کنند.

این باتری های به طور قابل توجهی سبک و جمع و جور هستند، چرا که چگالی توان بسیار بالاتری نسبت به باتری های دیگر دارند.

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

اما در یو پی اس های کوچک باتری به جهت کاهش حجم یو پی اس داخل آن قرار میگیرد.

Report this wiki page