کلینیک کاشت ریش

Wiki Article

برای بیمارانی که دچار زخم یا اثر سوختگی در صورت هستند، کاشت ریش یک فرصت عالی برای داشتن ظاهری بهتر است.

دوران نقاهت پس از کاشت ریش بسیار کوتاه است و برای بهبودی پس از جراحی خود تنها به یک روز زمان نیاز دارید. پوسته های ریزی ممکن است در اطراف هر فولیکول موی تازه کاشته شده ایجاد شود، اما این پوسته ها باید ظرف چند روز برطرف شوند.

در این روش از موی سر جهت کاشت ریش بهره می گیرند. نوار باریکی از قسمتی از سر توسط متخصص پوست و‌ مو انتخاب می شود و گرافت های آن قسمت را به محل ریش و سبیل پیوند می دهد.

هزینه کاشت ریش و سبیل بسته به نوع تکنیک مورداستفاده برای کاشت طبق جدول زیر کاملا متغیر است.

معرفی بهترین مراکز کاشت مو در تهران برای خانم‌ها و آقایان

بررسی سوابق کاری برای انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در تهران

در کنار این موضوع، یک مرکز کاشت موی مناسب جایی است که پرسنل آن خواسته‌های بیماران را با دقت شنیده و مطابق خواست آنها روش درمانی مناسب و خدمات مورد نظر را ارائه کنند. این فاکتور را می‌توان از نحوه تعامل پرسنل کلینیک با سایر مراجعه کنندگان به خوبی متوجه شد.

معمولا افرادی که سن کمتری دارند نسبت به افراد مسن گزینه بهتری برای انجام کاشت ریش و سبیل هستند.

همچنین اثر سوختگی‌های قدیمی را نیز می‌توان با کاشت ریش و کلینیک کاشت ریش سبیل منظم وپرپشت به طور کامل پوشانید.

برخی افراد نیز ژن‌هایی به ارث برده اند که هر نوع رشد ریش را عملاً غیرممکن می‌کند و فرد در قسمت ریش خود هیچ مویی ندارد. اما همانطور که برای برطرف کردن خط موی عقب رفته و یا طاسی سر می توان از موهای خود فرد به بالای سر پیوند زد امکان پیوند مو در قسمت ریش نیز وجود دارد. اگر ریش های صورت شما هم به این صورت است، می توانید برای حل کردن مشکل خود کاشت ریش را نیز امتحان کنید.

مجله آسمان خطرات و عوارض مصرف ماینوکسیدیل +موارد منع مصرف آن

۱۳ دقیقه کلینیک دکتر نیلفروش‌زاده / دانشنامه / کاشت ریش و پر پشت کردن آن

مهمترین ویژگی یک کلینیک کاشت موی خوب در تهران، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. در همه کلینیک‌های معتبر تهران و ایران معمولا این مجوز در وب سایت رسمی کلینیک قابل مشاهده است. همچنین اصل یا تصویر این مجوز باید در داخل کلینیک و در معرض دید عموم قرار گرفته باشد.

حتی اگر رشد مو تا حد زیادی توسط ژنتیک تعیین می شود، برخی از رفتارهای سبک زندگی ممکن است به شما در تسریع رشد موهای ریش کمک کند:

Report this wiki page