فلزیاب

Wiki Article

اگر در اطراف دستگاه فلزی وجود داشته باشد، تغییرات کوچکی در روند بازتاب میدان مغناطیسی ایجاد می‌شود که برای سنسور دستگاه قابل تشخیص خواهد بود.

این دسته فلزیاب ها که اغلب کوچک و بسیار سبک می باشند. دیسک استاندارد آن ها حدود ۲۵ سانتیمتر می باشد و عمق کاوش فلز آنها معمولاً یک متر و کمتر از یک متر می باشد. می توانند یک شی‌ء فلزی یک در یک متر را در عمق حدودی یک متری زمین پیدا کند. فلزیاب های تفریحی برای پیدا کردن فلزات در سطح خاک طراحی شده اند.

میدان الکترومغناطیسی دریافتی از اهداف انرژی گرفته شده و توسط سیم پیچ جستجو دریافت می شود.

منبع تغذیه: بخشی از دستگاه به تامین تغذیه الکتریکی و مدارهای قدرتی اختصاص دارد که برای انرژی‌دهی به بخش‌های مختلف دستگاه استفاده می‌شود.

دستگاه فلزیاب ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و فلزیاب اطلاع می دهد.

یک لیست قیمت فلزیاب می‌تواند به چندین روش در انتخاب یک محصول به شما کمک کند:

دستگاه فلزیاب‌ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد.

جعبه کنترل حاوی قطعات الکترونیکی فلزیاب است. اینجاست که سیگنال ارسالی تولید می شود و سیگنال دریافتی پردازش شده و به پاسخ های دریافتی در صفحه نمایش به کاوش گر اطلاع می دهد.

و ویژگی منحصر بفرد دیگر آن حدالامکان ساده بودن آن است و نداشتن صفحه نمایش و مانیتور است.

عمق تصویربرداری: یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری، عمق تصویربرداری آن است. دستگاه‌هایی که قادر به تصویربرداری به عمق‌های بیشتری از زیرسطح خاک هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.

۲-ایا میشه از طریق تیپاکس دستگاه را سفارش داد و اگر اینطوره مهلت تست داره؟

قیمت: قیمت خرید طلایاب و گنجیاب متفاوت است و بستگی به کیفیت و قابلیت‌های دستگاه دارد. برای مثال، مترداف فلزیاب‌های پیشرفته‌تر با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند.

مقایسه قیمت‌ها: با مشاهده اطلاعات قیمتی از محصولات مختلف و مقایسه آن‌ها، شما می‌توانید بر اساس بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این دستگاه‌ از اصول فیزیک الکترومغناطیس برای تغییرات میدان‌های الکتریکی و مغناطیسی که توسط فلزات ایجاد می‌شوند، بهره می‌برد تا فلزات را تشخیص دهد.

Report this wiki page