تعمیرات کارواش

Wiki Article

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

در صورتی که گرفتگی در این بخش ها وجود دارد، باید اقدام به تمیز کردن آنها نمایید.

ارائه گارانتی برای تضمین کیفیت خدمات تعمیرات کارواش خانگی

برندهای دیگر پمپ آب خانگی شامل گراندفوس، پمپ آب لوارا، کالپدا، داب، پدرولا، ابارا، سایر، ویلو و غیره می باشند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات کارواش کارچر در تهران به شرح زیر است:

تعمیر یخچال تعمیر لباسشویی تعمیر ظرفشویی تعمیر تلویزیون تعمیر مایکروفر تعمیر اجاق گاز تعمیر اسپرسوساز تعمیر جاروبرقی تعمیر کولر گازی تعمیر پکیج سایر خدمات

با انجام خدمات تعمیر کارواش خانگی در محل در زمان صرفه جویی کنید.

با وجود اصل بودن قطعات، نمایندگی مجاز با قیمتی بسیار مناسب آن‌ها را ارائه می‌دهد، بنابراین نگرانی از بابت افزایش هزینه تعمیر کارواش خانگی دینامی کارچر نخواهید داشت.

در برخی از قسمت های پمپ، پروانه و پوسته در تماس باهم بوده و همین امر باعث فرسایش می شود، برای جلوگیری از فرسایش، رینگ های سایشی مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورتی که فشار آب خارج شده از دستگاه کارواش خانگی شما مناسب نبوده و یا کم است، جهت عیب یابی و تعمیر کارواش کارچر می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

این دستگاه با فشار قوی آب، برای شستشوی با کیفیت عالی و سریع ماشین و محوطه مورد استفاده قرار می گیرد و با برق کار می کند.

ممکن است ذرات جامد مواد شوینده حل نشده و موجب بروز گرفتگی در نازل شده باشند.

حفظ پمپ از فشار اضافی با قرار دادن یک شیر دروازه ای و یک سوپاپ کنترل در مسیر رانش پمپ آب خانگی

پروانه: دارای انواع بسیاری با توجه به کاربرد (مهم ترین بخش)، وظیفه افزایش فشار در پمپ بر دوش همین کارواش چند کاره دینامی قطعه می باشد.

Report this wiki page